WELKE ZIJN ONZE METHODES EN TOOLS DIE GEBRUIKT WORDEN TIJDENS ONZE ONLINE BEDRIJFSOPLEIDING IN COMMUNICATIE EN MANAGEMENT ?

  • Een interactieve en ludieke leermethode: afwisselend rollenspel, oefeningen, evaluaties en theorie.
  • Rollenspel: Tijdens de opleiding worden beroepssituaties gespeeld die dicht bij de realiteit staan, met een acteur als spelpartner.
  • Een gepersonaliseerde aanpak : tijdens onze opleidingen wordt rekening gehouden met ieders doelstellingen en professionele problemen.
  • Het Geweldloze Communicatieproces (Marshall Rosenberg) of Verbindende Communicatie voor een constructieve dialoog.
  • Coaches en trainers zijn gecertificeerde deskundigen met een echt gevoel voor humor.
  • Gebruik van acteertechnieken om Verbale en NonVerbale Communicatie te verbeteren.
  • Een analyse van de tijdens de training opgenomen video’s om de blokkeermechanismen te begrijpen.
  • Innovatie : De theaterclown en Emotionele Regulatie als instrument voor interactie en expressie van emoties.

TOT WIE IS ONZE COACHING CURSUS GERICHT ?

Een leider, een manager, een team of een hele organisatie die een probleem wil oplossen. Dit kan gaan van een eenvoudige moeilijkheid om in het openbaar te spreken tot psychosociale risico’s die mogelijk aanwezig zijn in het bedrijf. Evenzo zal onze coaching opleiding u duidelijk helpen om een dialoog op gang te brengen binnen uw organisatie of team door een externe en meelevende blik. Dit maakt het mogelijk om vooruitgang te boeken, gemeenschappelijke projecten te creëren en uit te bouwen.

Bedrijfs- en professionele coaching voor managers, wat is dat ?

Management coaching wordt gedefinieerd als een professionele begeleiding die gedurende een bepaalde periode wordt gevolgd. Het stelt u in staat om concrete en meetbare resultaten te bereiken in uw professioneel en persoonlijk leven. Door het coachingsproces zult u uw kennis verdiepen, uw prestaties en professioneel leiderschap verbeteren en met doeltreffend spreken in het openbaar.

Wij zijn gespecialiseerd in relatie coaching en het verbeteren van de manier waarop we communiceren. Wij integreren Emotioneel Management en Empathische Communicatie geïnspireerd door de Geweldloze Communicatie om een dialoog tot stand te brengen.

  • Uw professionele doelstellingen definiëren en verduidelijken
  • Verbeteren van emotioneel leiderschap
  • Werken aan management en gedragsverbeteringen in een veilige en meelevende omgeving
  • Een stapje terug doen in stressvolle en complexe situaties om ze op te lossen
  • Uw publiek boeien en overtuigen
  • Door uw spraak te perfectioneren en uw emoties te beheersen, de dagelijkse communicatie en/of management vergemakkelijken

WELKE KWESTIES KUNNEN WORDEN AANGEPAKT ?

  • Ontwikkelen van uw relatievaardigheden en samenwerken met succes.
  • Een « win-win » managementrelatie tot stand brengen op basis van vertrouwen, respect, betrokkenheid en samenwerking.
  • Zich bewust worden van uw manier van luisteren, uw sterke en zwakke punten kennen, en verbeterpunten definiëren.
  • Conflictsituaties beter beheren.
  • Een toespraak, interview, vergadering en onderhandeling voorbereiden en opbouwen.

Coaching, door middel van individuele begeleiding, bent u in staat uit uw bedrijfsproblemen op te lossen en aan uw diepste behoeften te voldoen. Dankzij de Geweldloze Communicatie technieken zult u in staat zijn te overtuigen, mensen goed te laten samenwerken en zich aan te passen in verschillende situaties. U zult dan in staat zijn uw medewerkers beter te motiveren en te ondersteunen.

Hoe werkt het ? Op regelmatige en stipte basis bepalen we samen de uren van begeleiding in functie van uw werkschema en verplichtingen.

Geen.

Op maat (coaching) of voor een groep : 21 uur opgesplitst in 3 trainingsdagen

TOT WIE IS ONZE COACHING CURSUS GERICHT ?

Een leider, een manager, een team of een hele organisatie die een probleem wil oplossen. Dit kan gaan van een eenvoudige moeilijkheid om in het openbaar te spreken tot psychosociale risico’s die mogelijk aanwezig zijn in het bedrijf. Evenzo zal onze coaching opleiding u duidelijk helpen om een dialoog op gang te brengen binnen uw organisatie of team door een externe en meelevende blik. Dit maakt het mogelijk om vooruitgang te boeken, gemeenschappelijke projecten te creëren en uit te bouwen.

Bedrijfs- en professionele coaching voor managers, wat is dat ?

Management coaching wordt gedefinieerd als een professionele begeleiding die gedurende een bepaalde periode wordt gevolgd. Het stelt u in staat om concrete en meetbare resultaten te bereiken in uw professioneel en persoonlijk leven. Door het coachingsproces zult u uw kennis verdiepen, uw prestaties en professioneel leiderschap verbeteren en met doeltreffend spreken in het openbaar.

Wij zijn gespecialiseerd in relatie coaching en het verbeteren van de manier waarop we communiceren. Wij integreren Emotioneel Management en Empathische Communicatie geïnspireerd door de Geweldloze Communicatie om een dialoog tot stand te brengen.

  • Uw professionele doelstellingen definiëren en verduidelijken
  • Verbeteren van emotioneel leiderschap
  • Werken aan management en gedragsverbeteringen in een veilige en meelevende omgeving
  • Een stapje terug doen in stressvolle en complexe situaties om ze op te lossen
  • Uw publiek boeien en overtuigen
  • Door uw spraak te perfectioneren en uw emoties te beheersen, de dagelijkse communicatie en/of management vergemakkelijken
  •  
WELKE KWESTIES KUNNEN WORDEN AANGEPAKT ?

  • Ontwikkelen van uw relatievaardigheden en samenwerken met succes.
  • Een « win-win » managementrelatie tot stand brengen op basis van vertrouwen, respect, betrokkenheid en samenwerking.
  • Zich bewust worden van uw manier van luisteren, uw sterke en zwakke punten kennen, en verbeterpunten definiëren.
  • Conflictsituaties beter beheren.
  • Een toespraak, interview, vergadering en onderhandeling voorbereiden en opbouwen.

Coaching, door middel van individuele begeleiding, bent u in staat uit uw bedrijfsproblemen op te lossen en aan uw diepste behoeften te voldoen. Dankzij de Geweldloze Communicatie technieken zult u in staat zijn te overtuigen, mensen goed te laten samenwerken en zich aan te passen in verschillende situaties. U zult dan in staat zijn uw medewerkers beter te motiveren en te ondersteunen.

Hoe werkt het ? Op regelmatige en stipte basis bepalen we samen de uren van begeleiding in functie van uw werkschema en verplichtingen.

Geen.

Op maat (coaching) of groep : 21 uur opgesplitst in 3 trainingsdagen.

BEKIJK ONZE TARIEVEN OF VRAAG EEN OFFERTE AAN VOOR UW BEDRIJF
ZIE ONZE OPLEIDINGSCATALOGUS
BEKIJK ONZE TARIEVEN OF VRAAG EEN OFFERTE AAN VOOR UW BEDRIJF
ZIE ONZE OPLEIDINGSCATALOGUS

TRAINING : EMOTIONELE INTELLIGENTIE ONTWIKKELEN

Goed emotioneel leiderschap houdt in dat men rationele intelligentie koppelt aan Emotionele Intelligentie en zichzelf in vraag durft te stellen. Dit maakt het mogelijk om te evolueren naar een nieuwe leiderschapspraktijk die zowel effectief als menselijk is.

Het is sterk aanbevolen om de opleiding « Geweldloze Communicatie en Emotionele Regulatie » als aanvulling te volgen. U zult weten hoe u rekening kunt houden met de mensen in uw team en hoe u doeltreffend emotioneel leiderschap kunt ontwikkelen !

  • Uw publiek betrekken bij uw boodschap door middel van technieken voor spreken in het openbaar.
  • Effectiever communiceren met medewerkers: overtuigend zijn en ideeën promoten.
  • Een managementrelatie opbouwen gebaseerd op vertrouwen, respect, betrokkenheid en samenwerking.
  • Bewust worden van uw leiderschap, uw sterke/zwakke punten kennen en uw verbeterpunten bepalen.
  • De motivatie en capaciteit om een team te leiden.

Leiderschap : HOE HOUD JE JE AAN JE BOODSCHAP?

  • Van een toespraak die verbondenheid creërt tot het engagement van zijn partners.
  • Motivatie, mobilisatie en spreekvaardigheid om de boodschap uit te dragen.
  • De « cirkel van vertrouwen en delegatie »: bepalen van remmen en de voordelen, erkenning en de verantwoordelijkheid van de medewerkers.
  • Zich met vertrouwen en overtuiging uitdrukken om zijn ideeën te beschrijven, uit te leggen en te promoten.
  • Van toezicht naar medeverantwoordelijkheid in een regelmatige en constructieve dialoog. Emotioneel leiderschap : Uw team positioneren en begeleiden.
  • Coaching ontwikkelen, beantwoorden aan de behoeften van het team.
  • Toegevoegde waarde, visie verfijnen en weten hoe deze over te brengen, te delen en medewerkers erbij te betrekken.
  • Bewust worden en verhogen van empathie, assertiviteit, aanpassingsvermogen.
  • Omgaan met stress, spanning en het transformeren van crisissituaties.

Geen.

21 uur verdeeld over 3 trainingsdagen of op maat

TRAINING : EMOTIONELE INTELLIGENTIE ONTWIKKELEN

Goed emotioneel leiderschap houdt in dat men rationele intelligentie koppelt aan Emotionele Intelligentie en zichzelf in vraag durft te stellen. Dit maakt het mogelijk om te evolueren naar een nieuwe leiderschapspraktijk die zowel effectief als menselijk is.

Het is sterk aanbevolen om de opleiding « Geweldloze Communicatie en Emotionele Regulatie » als aanvulling te volgen. U zult weten hoe u rekening kunt houden met de mensen in uw team en hoe u doeltreffend emotioneel leiderschap kunt ontwikkelen !

  • Uw publiek betrekken bij uw boodschap door middel van technieken voor spreken in het openbaar.
  • Effectiever communiceren met medewerkers: overtuigend zijn en ideeën promoten.
  • Een managementrelatie opbouwen gebaseerd op vertrouwen, respect, betrokkenheid en samenwerking.
  • Bewust worden van uw leiderschap, uw sterke/zwakke punten kennen en uw verbeterpunten bepalen.
  • De motivatie en capaciteit om een team te leiden.

Leiderschap : HOE HOUD JE JE AAN JE BOODSCHAP?

  • Van een toespraak die verbondenheid creërt tot het engagement van zijn partners.
  • Motivatie, mobilisatie en spreekvaardigheid om de boodschap uit te dragen.
  • De « cirkel van vertrouwen en delegatie »: bepalen van remmen en de voordelen, erkenning en de verantwoordelijkheid van de medewerkers.
  • Zich met vertrouwen en overtuiging uitdrukken om zijn ideeën te beschrijven, uit te leggen en te promoten.
  • Van toezicht naar medeverantwoordelijkheid in een regelmatige en constructieve dialoog. Emotioneel leiderschap : Uw team positioneren en begeleiden.
  • Coaching ontwikkelen, beantwoorden aan de behoeften van het team.
  • Toegevoegde waarde, visie verfijnen en weten hoe deze over te brengen, te delen en medewerkers erbij te betrekken.
  • Bewust worden en verhogen van empathie, assertiviteit, aanpassingsvermogen.
  • Omgaan met stress, spanning en het transformeren van crisissituaties.

Geen.

21 uur verdeeld over 3 trainingsdagen of op maat

BEKIJK ONZE TARIEVEN OF VRAAG EEN OFFERTE AAN VOOR UW BEDRIJF
ZIE ONZE OPLEIDINGSCATALOGUS
BEKIJK ONZE TARIEVEN OF VRAAG EEN OFFERTE AAN VOOR UW BEDRIJF
ZIE ONZE OPLEIDINGSCATALOGUS
  • Een interactieve en ludieke leermethode: afwisselend rollenspel, oefeningen, evaluaties en theorie.
  • Rollenspel: Tijdens de opleiding worden beroepssituaties gespeeld die dicht bij de realiteit staan, met een acteur als spelpartner.
  • Een gepersonaliseerde aanpak : tijdens onze opleidingen wordt rekening gehouden met ieders doelstellingen en professionele problemen.
  • Het Geweldloze Communicatieproces (Marshall Rosenberg) of Verbindende Communicatie voor een constructieve dialoog.
  • Coaches en trainers zijn gecertificeerde deskundigen met een echt gevoel voor humor.
  • Gebruik van acteertechnieken om Verbale en NonVerbale Communicatie te verbeteren.
  • Een analyse van de tijdens de training opgenomen video’s om de blokkeermechanismen te begrijpen.
  • Innovatie : De theaterclown en Emotionele Regulatie als instrument voor interactie en expressie van emoties.